2010


                                                        Jag började blogga                            Vilken vinter med mycket snö


Jag var på Brynäs-Djurgården             Pinglorna planerade sussie 40år           Nya glajjer



                                                       Gamla goa klassisar på G                      Halv åtta hos mig



Tryckte egna tröjor och åkte till...           Ullared......                                          o träffade på Nanne...

 Filippa op bort en cysta vid tanden och så var det Alla hjärtans dag ♥



                                                       
Sussie fyllde 40...                                o pinglorna samlades igen



Bästis på besök                                     Jag bowlade

                       
Theo o Filippa bokade biljetter till USA  


 
                                                        Påsken var i april


5 åring                                                   38 åring                                              Vårkul


Wilmers första kompiskalas                  Annikas roliga 30års tjejfest                 Mamma hängde med på prom


Valborgsgrillning                                      Och så kom regnet                            Årets Majbrasa



                                                      Köpte min favvo/ute/blomma                  Målade om hallbyrån


Ny båt och ösregn                                 Besök på Färsna gård                         Besök i Östhammar


Tjejer på väg till Dansbandsgalan                                      Pinglorna på plats


Jag klippte lugg                                         Ett varmt Skansen                             Båtpremiär i nya båten



                                                       Mysdag i Stockholm                             Barfotalunch



Var på custom bike show                       Planterade sommarblommor              Theo gick på skolbal (9:ans)


O Filippa slutade 7:an                          Jag flyger, på sommarkul med jobbet hos Bosse


Pingelträff hos bästis med övernattning                                                      Jag köpte väska på loppis


Jag tatuerade mig                               Firade midsommar på klippor           Midsommardagen på Singö



                                                      Sara blev 30                                    Lillans 60 års firande i trädgården


Skjutsade till Arlanda                          Tände ljus i Domkyrkan                    Njöt i Uppsala


Åkte Ålandsbåt                                                                o bodde i stuga på Kärringsunds camping


Wilmer med sina kusiner på Grönan                              Jag KÖRde båt


Hade varmt på jobbet                         Skaffade nytt sofföverdrag             Härliga båtturer


Kollade in nya gästhamnen                 Käkade m Lena på piren                   Njöt på min mysiga balkong


Barnen kom hem                                                            från ett hett New York


Mycket bad                                        Semestern börjar                                                                                    


Pappa fyllde i år igen                          Jag har bakat själv                            Vi köpte nya innedörrar


Theo fyllde 16                                                                    Bästis o jag var tillsammans o klippte oss


Pinglan Annas dag                             Fina pinglor                                      Födelsedagsmiddag på piren


                                                     Köpte ny                                           Gaddade mig igen


Läste en bok                                       Fick en husvagn                             Kusinerna åkte båt


Jag var på kräftskiva                           Ida glad 35 åring                             Ut på svampjakt


Födelsedagsfika för wille&wigor           Hemma hos Ulrika, utgång                 Fina fisken



                                                     Ljung på balkongen                         Semester i Alanya


Nya köksstolar                                     Ny hallbänk                                    Höstmässan på jobbet



                                                     Hos Jörgen på Halv åtta hos              På Birkakryssning


Årets marknad                                    Lövkrattning hos farmor                 Filippa blir fjortis    


Jag fick blåsa glas när vi var på golvkurs                           Vi var på Radhusdisco


Vi bubblade återigen i Ullared                                        ... o fick ett snack med Ola-Conny o vi shoppade



                                                     Hjälpte Bästis med disken                  Tände ljus för min morfar


Firade Stefan 40                                På t-bag spelning                              t-bag släppte skiva


Grattade Tomas på 40 års dagen                                    Vi myste i Köpenhamn


Julgala på OKÅ med jobbet                 Vi tände 1:a ljuset                              Julskyltning 


  
                                                       Adam fyller 7                                        Gjorde egen julgrupp


Såg Luciakröningen                            Åt god mat på kina                          Såg min peppisgubbe sjunga


Glöggkväll hos syrran                        Årliga paketbytar hos Ida                 Nöjd med årets gran


Kusinerna samlade i Edebo på julafton                                Grötkokning på vedspisen


Julafton hos mamma                           Snowangel                                    Firade nyårsafton 2010

Det var mitt år, nu väntar ett 2011 och vi hoppas på ett bra år ! See you ♥
      
                  
   




     

 

1 Bästis:

skriven

Vilket fint blogginlägg, så kul att läsa!

2 Ida:

skriven

Kanonkul att se ditt år som gått i bilder!!

Kommentera här: