Dan före dan

Skönt med en andra ledig dag, men jag känner mig inte utvilad.. Jag har ont i huvudet.
Wilmer fick feber idag, han har legat i sin säng hela dagen och tittat på tv, nu sover
han. Stackars liten o julafton i morrn. Hoppas han är piggare i morgon, det håller vi
tummarna för.

Imorgon åker vi till Tomas föräldrar på förmiddagen och firar med dem och hans syskon.
Kul för barnen att träffa sina kusiner, blir inte så ofta nuförtiden. Får se hur det blir med
Wilmer...
Efter 16 så bär det av till mina föräldrar där vi firar med dem och min syrra.

Jag har just gjort en Janssons frestelse. Jag äter inte det själv, men det luktar gott i hela
lägenheten. Idag ska vi äta kött o potatisbollar, gott!
Jag har lite småfix kvar, men annars är allt i sin ordning, köpte de sista klapparna idag :)

Sen väntar en uppesittarkväll och tro´t eller ej, men jag har köpt en bingolott!
Tomas åker o jobbar natt, så det blir jag, Filippa o Theo som kör uppesittarkvällen.

Go´kväll!






1 Bästis:

skriven

Ser att pingelpåsen har kommit till användning igen, kul!

2 tessan:

skriven

Miljötänk :)

Kommentera här: