Julafton 2010

Nu är julafton 2010 över. Den här dagen gick fort. Min dag började kl 9, då gick jag upp och började
göra iordning frukost. Jag hade dukat fint dagen innan och lagt ut en chokladtomte och trisslott till
barnen. Det var mysigt att sitta med barnen och äta frukost, annars äter man på olika tider...
Theo hamnade vid turlotten, han vann en tusing på triss, jättekul :) (det hände mig för 3 år sen)

Vid elva åkte vi till Tomas föräldrar, där åt vi grötlunch, kul att träffas alla! Vi kollade på Kalles jul
och efter det åkte vi hem till mamma o pappa, där vi åt julmiddag. Efter middagen blev det byta
julklappar med varann och alla blev nöjda! Avlutade med den årliga Risálamaltan och fruktsallad.
Jag o barnen åkte hem vid 21 och Tomas gick hem med Ellie lite senare, men nu är vi hemma alla.
Wilmer har somnat o jag är väldigt trött. Theo kommer med lite glögg (alkoholfri) till mig nu ♥































Om ett år sitter vi här igen ♥

1 Janina:

skriven

Vilka härliga bilder!!

Kommentera här: