Sjukling

... det är vad jag är idag :( så inget jobb och inget klipp av mitt hår :( den tiden får wilmer ta.

Så här hade jag inte planerat dessa mellandagar, jag skulle jobba, gå på födelsedagsfika, gå
prommisar m.m och alla andra åker o shoppar loss överallt, bara jag som får vara inne o tråka,
jag orkar ingenting, stackars mig.

Nu ska jag förflytta mig till soffan o sen göra ett nytt inlägg om juldagen när vi var ute, det är
dagens planer... och dricka te såklart, så jag blir frisk fort.



1 Jeanette:

skriven

Usch va trist. Drick mycket te och ta det lugnt så blir du nog frisk snart. Det kanske var promenaden i stormen som gjorde det. Såg du förresten den lilla Jack russel-valpen på min blogg. Det är min pappas och den heter också Ellie. Lite roligt tyckte jag. Krya på dig kramar i massor

2 tessan:

skriven

Tack! jag ska kurera mig... jag såg valpen, den var så söt, kul med samma namn :) kram

Kommentera här: