Still down o drömmer mig bort

Dag 3 denna vecka att vara hemma :( nu vill jag tillbaka o jobba, så TRiST att vara hemma o inte göra nåt,
nu vill man bara göra massor av saker helt plöstsligt, hmmm...
Känner mig sisådär, har hostat hela natten och när jag vakande hade jag jätteont i huvudet, så sjukdag nr
3... förlorar så mycket pengar på att vara sjuk, inte roligt... nu måste jag ju spara pengar till Pinglornas
Londonresa i april... o så sitter jag o kollar på resa till hösten, det blir hela tiden Alanya jag kollar, men jag
trivs ju där! så why not :question:
Det är så mycket som inte ser lockande ut i andra länder och dyrare, det kanske är fegt, men man vet vad
man får och så är det bra priser till Turkiet och någorlunda billigt där, sen att turkarna är jobbiga är en sak,
men jag viftar bort det o går vidare... o bo på stranden, guld!

Vi får se vad det blir, får börja med att spara ihop pengarna.



Cleopatrastranden ♥
1 Bästis:

skriven

Åh, jag skulle också vilja åka med!

2 tessan:

skriven

Du ska ju få följa med; till London :)

Kommentera här: