Tredje gången gillt

... är titeln på den nya Änglagårdsfilmen.

Jag lyckades ta mig iväg för en biokväll med Tomas,
men jag är så krasslig, har så in i norden ont i halsen, snörvlar och känner mig alldeles yr o
rinnande ögon :( känns som om det är influensa på gång, hoppas inte... jag var ju sjuk i
halsont och hosta för ca en månad sen... inte nu igen.
Ett tag övervägde jag att lämna min biobiljett till pappa, men jag fick i mig lite mat och en treo
så jag åkte, ville ju så gärna se den.

Den var värd att se, så bra, jag älskar dessa Änglagård filmer, men man märker att det gått
många år, för alla har blivit så mycket äldre.
 
Den måste ni se!










Nu ska jag kurera mig med en kopp te sen blir det sängen så håller vi tummarna att
jag blir bättre, jag har ju klipptid i morgon oxå, men om jag är i sängläge, får Tomas
ta med sig Wilmer dit, han behöver oxå klippa sig, men vi håller tummar o tår!

God natt ♥
1 Bästis:

skriven

I morgon är det dax...

2 tessan:

skriven

Ni kommer inte bli besvikna. Ha en kul dag o tänk inte på mig som är dålig... :(

3 Jeanette:

skriven

Krya på dig. Hoppas du mår bättre idag. kram

Kommentera här: