Dagens fynd

Några fynd från dagen, dessa är alla från Kapp-Ahl...




Min bästis hade dessa jeans med sig förra helgen, fast jag tror hennes var mörkare i jeansfärgen.
De kanske ser vida ut på bilden, men de är slim. Nu behöver jag inte köpa jeans på länge, för jag har ju två nya från Ullared oxå.. :)
Armbandet tyckte jag mycket om, passar till min kjol jag ska ha ikväll :)

Solbrillorna kändes vår att köpa, längtar till våren nu. Det är ju iaf +0,8 grader ute idag.

Jag var ner en sväng på stan när Lilleman var på kalas, återkommer om kalaset o bilder i nästa inlägg.
Först mitt inlägg, EGO.. :)

Ikväll blir det mat på G, en restaurang o pub här i stan. Ska dit med några gamla klassisar... ska bli så kul att träffas, min klassis C är det 15 år sedan jag såg!!! tänk vad tiden går. En killklassis får vi med oss, klassis M.
Den tredje, klassis V, träffar jag då och då. Ska iaf bli en kanonkväll.
Min klassis C är o ska sova hos hennes mamma och det visar sig att hon bor i huset mitt emot oss...
Jag pratade med henne idag på telefon, rösten kändes igen :)

Återkommer!
1 Anna:

skriven

Tror nog att jag också måste köpa nya solbrillor, hur snygga som helst!

2 tessan:

skriven

Det är glasögon för pinglor ;)

Kommentera här: