Långsam fredag - snabb vecka

Idag har varit en lång dag på jobbet, två skulle sluta tidigare så jag fick ta tidigare lunch och då blev eftermiddags fikan tidigare oxå, sen segade timmarna fram på kvällskvisten. Jobbade till sex.
Innan jag kom hem mötte Filippa upp mig vid GG och fick pengar, de jobbar där i insläppet ikväll när det är disco för barnen på mellanstadiet.
Väl hemma så blev det god middag som idag var tacopaj med sallad och vitlöksås, till det drack jag en chili-mandarin:)

Resten av kvällen ska jag tillbringa vid tv:n, Tomas har nattskift denna helg, så det blir till att tassa runt hemma i morgon när han sover, eller så tar Lilleman o jag en sväng ner på stan, eller hem till mamma o pappa för en fika, nej, kom just på att de är på kryssning...  kul, jag vill oxå åka. Jag har bara varit på kryssning 2 gånger i mitt liv (om man räknar där man övernattar), dagskryssar har jag ju åkt.

Den här veckan har gått jättefort o nästa lär väl gå fortare ändå :)



Trevlig kväll!
See you...

Kommentera här: