Loppis o Innebandy

Välkommen helg! Idag har varit en skön lördag. Låg i sängen till halv tio, sen duschen och frulle.
När jag var klar hade jag lovat Theo o Jonte att skjutsa dem till deras innebandymatch. De skulle samlas innan och då passade Sussi, jag o Lilleman på att åka till en second hand här i stan som Pingstkyrkan har varje lördag.
... o så var jag in på jobbet o hämtade hästkupongen, kan ju hoppas STORT på vinst idag, var ett tag sen...

Vi hittade inget på loppisen, då begav vi oss till sportcentrum, där matchen var igång. Bjuder på lite bilder från matchen, som de dessvärre förlorade med 2-5 :(




På`t igen grabbar! Go, go, go...

Sen stannade vi till på stan, där Lilleman var in på leksaksaffären, köpte lego för 29:50, det var rea!!!
Och så gick vi in på Åhlens, där jag köpte vantar och en film till Lilleman, Thomas tåget för 50kr, oxå på rea!!!
Vad man kan fynda ibland!

Idag äter vi hamburgare till middag och sen går jag över till svägerskan en stund o umgås med tjejerna, återkommer om det!

Ses igen!

Kommentera här: