Vardag

Ännu en vardag som har gått... har varit en vanlig dag på jobbet och nu har jag bänkat mig här vid datorn i köket.
Jag tror inte det är något bra på tv ikväll heller, så jag sitter här en stund och Lilleman har redan somnat, låter inte tokigt, jag är trött...

I morgon bär det av till Stockholm, det är inom jobbet, vi ska på en roadshow gällande golv, kika på lite nyheter och så blir det lite lunch. Jag tar bussen i morgon bitti, så hämtar chefen upp mig vid Danderyd och när jag ska hem gör vi likadant, då han ska stanna i Stockholm. Så det blir en heldag där. Skönt med lite miljöombyte, det är ju ändå en jobbdag!

Snart är det helg igen... skönt, har inga planer, bara vara, ska kolla på melodifestivalen, jag missade ju i lördags och jag har inte hunnit kolla på svt play i repris ännu, kanske ska kolla in den.. jag gillar melodifestivalen, kollar mer än gärna..



Nu lite facebook och sen göra kväller.. See you tomorrow!
1 Janina:

skriven

Ska inte du också till Sara??

2 tessan:

skriven

Jag kikar nog förbi en sväng, har inte bestämt mig än, men om jag blir hemma, då blir det melodifestivalen, Tomas åker o jobbar natt

Kommentera här: