Gina

Idag har jag varit på ett möte i Sollentuna. Vi var lite tidiga innan vi skulle äta lunch, så vi gick in på köpcentrumet Stinsen. Jag har aldrig varit in där tidigare, det var stort o många affärer, inte mycket folk hade hittat dit så här tidigt, det var lugnt o skönt. Gick in på Gina tricot och där var ordning o reda, var sak på sin plats, om man jämför med Gina i city, så var detta en stor butik.
Jag hittade fram till rea avdelningen och inhandlade där 3 st koftor, ja, jag vet, men det är fortfarande vinter... o jag lär använda koftor ett tag till nu när det är kallt. Allt till ett pris av 147kr, det tyckte jag var ett bra köp. De skulle egentligen kostat 597kr ordinarie, så jag har alltså sparat 450kr idag :) 



Mötet gick bra, men det är jobbigt att sitta länge och tur nog så hade jag mina glasögon med mig. Vi åkte hem klockan fyra, sen hem och så åt vi spagetti o köttfärssås idag.

Over and out !

Kommentera här: