Snö, snö, snö o ännu mer snö...



Så här är utsikten från våra snötäckta fönster på jobbet :) Hur mycket snö kan det komma?
Ja, det är tur att vi har vädret att prata om, alltid är det något nytt, antingen för varmt, regnit, blåsigt, kallt, snöigt, stråligt :) men nu är våren efterlängtad... så fin den är.
Alla årstider har sin glans, så nu är bara att vänta så kommer den snart: sommaren, som alla längtar efter!

Jag har varit ute med Ellie en lång stund när jag kom hem, hon älskar verkligen snön, hon hoppar o skuttar av glädje.

Jag hade tänkt träna efter jobbet, men barnen var hemma själva o lilleman ringde till mig på jobbet och ville ha mcd och så klart jag köper med det till han när han charmar mig i telefon, det är inte varje dag han ringer mig på jobbet♥

Kvällsrutinen ikväll får kanske bli duschen annars tar jag det i morrn bitti, är så trött. Nu vill jag slänga ner mig i soffan, men då är det skönt att ha duschat o ta en kopp te, det får det bli!

På återseende!

Kommentera här: