Vinterfåglar



Denna syn och fågelkvitter mötte mig vid min parkering när jag skulle åka o jobba i morse!
Det är ju fullt med snö, men inte i träden, man ser solen skiner fram.
Hoppas de hittar mat iallafall, men det är de väl skickliga på.

Apperopå mat, så åt jag middag hos mamma o pappa, de hade hämtat lilleman från dagis idag, så när jag skulle hämta han så fick jag mig lite oxfile och potatisgratäng... inte fy skam! Tack igen för god mat!

Nu är jag hemma igen och sitter här en stund. Ska försöka komma isäng i tid för jag jobbar i morrn, då börjar jag kl nio, men jag har en tid på gymet för ett nytt program och jag ska vara där kl åtta.
Jag får ta igen mig o vila när jag slutar jobbet, då är lilleman med mina föräldrar till Åland, om vädret vill.
Då får jag lite tid för mig själv, de stora är säkert hemma, men det är säkert lugnt.
Kanske ska ner på stan en snabbis efter jobbet, var länge sen man var in i klädaffär... har inte varit så sugen att shoppa, man fick nog innan jul!

Nu blir det att hälla upp lite ostbågar o ramlösa, för soffan ser lockande ut.

På återseende, nu blir det fredagsmyyyys!

Kommentera här: