Årets första dopp

Vilken härlig eftermiddag det har varit !

Först jobbade jag mellan 9-14 o det var många som var och handlade fast det är så varmt o härligt ute...
men det har gått bra idag och tiden gick fort. Jag får ju en ledig dag på onsdag och det är inte illa...
När jag jobbat klart så åkte jag hem direkt o packade väskan och då kom Tomas hem efter sin arbetsdag
och vi drog ut med båten. Det var jag, Tomas, Filippa, Wilmer o Ellie.

Vi har haft det så skönt, badade för första gången i år och vi var ute 4 timmar. Nu hemkommen och ny-
duschad, ska sätta mig tillrätta på balkongen snart. Det är 25,2 grader ute och klockan är snart halv nio.

I morgon blir det stranden, det blir nog Björkö-örn, jag ska packa ikväll, så det är bara att dra i morrn
när vi har ätit frulle. Tomas jobbar, så det blir jag o Wilmer, Theo o Kristina vill följa med vad han säger nu,
men vi får se hur morgonpigga de är i morgon bitti.








Filippa fick köra lite när vi var på hemväg. Nu fortsätter kvällen på balkongen med ljus o bara vara.
Go´kväll gott folk,
See you !

Kommentera här: