Båttur... igen

Ja, nu börjar jag bli tjatig... vi var ut på en båttur igen, men det är så härligt, jag riktigt njuter när jag får
åka båt i detta varma väder. Vi åkte ut till Tjuvholmen o träffade vänner som var där med sin båt.
Hade med rostbiff, potatissallad, grönsallad och en cider till mig, en försmak av semester, som snart är här :D

Vi sitter på balkongen nu och varvar ner efter dagen.
I morgon är det American Car Show här i stan, men jag jobbar ju och då tänkte vi att när jag slutar, så blir
vi tjatiga igen och åker ut med båten. Det ska bli häftigt att se när de stora "cigarrbåtarna" drar iväg från
hamnen, de är nämligen här varje år på showen. Jag har kameran med mig, jag lovar!

Men först väntar en natt med sömn och sen 5 timmars jobb, sen: SEMESTER

Hör av mig i morrn



Kommentera här: