Hot, Hot, Hot

I vintras när jag började skriva i min blogg var det ice-cold, vilken vinter vi hade!
Men nu är det hot, hot, hot, vilken sommar vi har fått :P
Finns ingenstans man kan svalka sig, förutom i vattnet, men hur lätt är det när man jobbar :(
Vi har så varmt inne på jobbet så att man inte kan tänka och det MÅSTE man för kunderna kan
inte tänka :D

O sätter man sig i bilen så är den stekhet till en början, på med A/C, det slutar väl att man blir
dunderförkyld när man börjar semestern. Men det är nära nu... 4 dagar och 5 timmars lördagsjobb,
sen smäller det, ska bli så skönt. Jag känner att jag behöver vila och sova ut. Helgerna vill man ju
ta vara på, så då går man upp i tid o drar iväg. Men jag känner att vi fått mycket ut av sommaren,
fast jag jobbar än, man får ta tillvara på kvällar o helger. Ibland känns det som jag har semester,
men jag har ju mina 4 veckor kvar... jippie...snart :thumbup:



Syrran ringde precis och de var på Jones beach och hade det så varmt oxå, men den beachen är ju enorm!
Nu är kl 19,30 strax och det är 30,1 grader ute... otroligt, påminner snart om sommaren 1994!

Hörs då... Se till att dricka mycket vatten o glöm inte att bada !

Kommentera här: