Bowling o mat





Igår var vi och bowlade med jobbet. Vi hade 5 banor som vi delade upp oss på.
För min del gick det inget vidare, jag har varit duktig förut, men det var ett tag sen...

Efter bowling så tog vi en promenad till Kontrast, det är ju en bit att gå, men med en
vagn med öl o cider så gick det bra, men det var mycket kvar i vagnen när vi kom fram.

Underhållningen där bestod av Jazz denna kväll... är ingen fantast av jazz, men vi överlevde!

Vi började med förrätt Toast skagen, varmrätt fläskfilé eller lax och efterrätt vaniljpanacotta.
Det satt fint och med lite vin till blev det godare :)... igår som sagt satt det fint, idag vill jag bara
ha coca cola... blev lite blandning av allt möjligt igår.

Det var iaf en jättetrevlig kväll som avslutades nere på gamla stans trädgård.

Idag har jag inte fått mycket gjort, slappat och kollat på Wallanders Vålnaden, var sådär..
Filippa har gjort maten idag, så om en stund blir det tacos, det första jag äter idag!

Jobb i morrn igen, men det är bara att gilla läget.

På återseende!

Kommentera här: