Morsdag hela dan

MORS(dag).

Idag har jag haft en bra dag. Vid frukosten blev jag uppvaktad med paket från mina barn.
Lilleman kom in till mig när jag låg i sängen i morse och sa att jag skulle få paket idag, direkt
efter berättade han att jag skulle få en termos, ett kvitto och en apparat med parfym :)

.... och jag fick parfym; Clean i doften shower fresh och den luktar så gott, passar mig precis.
Tack mina fina för den... o jag fick en termos oxå, en röd Hugo boss med tillhörande kylväska.

Vi åkte till Tomas mamma och uppvaktade henne på morsdag, vi satt ute i trädgården och fikade,
jättemysigt, härligt väder.
Vi åkte hemåt och åt pizza på Arena, kebabpizza delade jag o Tomas på. Mums.

Hemåt och gjorde oss startklara för att åka en sväng med båten, premiärtur för mig, kanonbåt!
Nu är det alldeles mörkt på himlen, så snart brakar det lös...









... o så kom regnet, blixt, åska och hagel ...

Kommentera här: