Skönväder








Idag är det riktigt sommarväder. Vi har varit o grattat min farmor som fyllde år igår. Vi "ungdommar" satt ute
i solen medans "gamlingarna" satt inne o fikade. Två av mina kusiner var där o en syssling till Wilmer.
Nu fick jag inte med farmor på någon bild, men så här mysig har våran dag varit hittills och jag tror att många
håller med mig om att det har varit en lovely dag, UNDERBAR!

Nu har Tomas gjort en kycklingsallad som vi ska ut o picknicka med. Filt, sallad o lite cider o öl! Vad livet kan vara
härligt ibland :)

Dagen började med att vi var uppe i tid o gjorde oss klara för en skön-prom o gick o köpte mjukglass på kiosken.
Jag är pigg o mår jättebra, fastän vi dansade på dansbandsgalan igår,  tänker lägga upp bilder i nästa inlägg om
gårkvällen som var jättetrevlig. Ville visa först vilken mysdag vi har haft.

Nu ska jag ut i solen o njuta av den tills den går ner.

Ha en härlig lördagskväll alla!

See you!

Kommentera här: