Stängt


I morse när jag skulle lämna Wilmer på dagis, så var dagis STÄNGT..... det kom en till mamma och vi var båda lika förvånade, när stod det? och när fick vi beskedet?, det står nog på någon lapp långt tillbaka, ingen idé att grotta i det nu, det är stängt.
Jag ringde chefen och sa som det var att jag är hemma med Wilmer idag, men Tomas kommer hem vid halv tre,
så då kan jag åka o jobba mellan 15-18, så jag kan hjälpa till med stängningen.
Jag vet att skolorna har ledigt, för de stora är lediga idag, men jag hade inte en tanke på att dagis skulle vara stängt.
Aja... bara gilla läget.

Vädret är underbart idag och Wilmer o jag ska ut sen, vi fick en tid i tvättstugan mellan 11-14, så vi ska ner dit och tvätta, det tycker han är kul att få hjälpa till.

Ha en skön dag alla! Det ska vi ha!
See you!

Kommentera här: