Sänkt

Om jag var sjuk igår, så är jag helt sänkt idag :P

Trodde igårkväll att jag skulle vara uppe idag och äta god frulle, då jag var jättehungrig när jag
gick o lade mig igår... men när Tomas väl fixat med frulle, handlat baugetter o goda tillbehör, då
kom jag inte ur sängen... jag fick inta mitt te i sängen och sen försiktig kom jag upp på benen
efter kl 12 tror jag.
Jag hade värsta febern inatt, när jag hade varit upp o tagit hostmedicin så gick jag o la mig igen
och då var lakanen alldeles kalla o blöta, uhh, vad äckligt och jag har alltså inte kommit in i duchen
idag. Nu känner jag mig febrig igen.
Jag har ringt o sjukanmält mig redan för i morrn, det här går inte !
Så här mycket sjuk brukar jag inte vara som jag har varit på sista tiden, det började i november,
i samma veva som inventering och köpenhamn, sen var det i mellandagarna och sen hade jag
magsjuka i jan-feb och nu detta... Det svider ju i plånboken oxå att vara borta från jobbet.
Men den här gången var det nog Theo som smittade mig, han hade oxå så här fram o tillbaka.

Det enda jag får i mig idag är blåbärssoppa, det är gott!


Nu får det vara nog !

1 Anonym:

skriven

Låter inte kul alls. Krya på dig. kram

Kommentera här: