Fikastund

... o så var söndagen till ända... i morrnbitti börjar jag kl sju, förstår inte hur jag ska orka upp :question:
men, men, det är skönt att sluta i tid och efter jobbet i morrn blir det födelsedagsfika, alltid trevligt.

Idag har jag bara varit hemma, Tomas har jobbat, Theo hos Lisa, Filippa o Wilmer hos kompisar.
Det var jag o syrran som tog en fika här idag, hon hade köpt toscabullar och till det drack vi te och satt
vid CNN o kollade in Irene i NY och hade varsin dator framför oss, så fikar man nuförtiden... NOT, men
vi hade lita att uträtta och jag skulle hjälpa med några grejjer... men gott var fikat iaf :)

Sen lite pyssel i allmänhet, prommisar med Ellie, lite blomvård, laga mat o kolla på filmen som jag tyckte
var jättebra. Nu sängen, God natt ! för att snart gå upp igen o säga God morgon !



1 Bästis:

skriven

På måndag blir det inga datorer när vi fikar vårt bullfika ;-)

Kommentera här: