Gårdagen

... mer bilder från gårdagen... om ni gissade rätt så åt vi sushi till middag, första gången för mig och
det var gott och fräscht, men jag beställde för många bitar, jag åt 6 bitar av 9 och då tog jag en liten
sushi... det blir fler gånger och mätt blev jag, men så där lagom mätt.


Välkomnande veranda hos Bästis


Go´fika


Kaffekokare, en present från oss till Wigor, spännande...


spännande för alla åldrar


Skogsprommis på G


Blåbär?


Anna o trädet


Bästisar


Vem har tappat en påse ruccola mitt på skogsvägen ??



Dinner is served


Sushiveteraner


Avslutade dagen med lite tvspel där man skulle dansa som Michel Jackson.
Alla väntar på sin tur :)


Wille bäst av alla

Tack för idag familjen E, ses snart igen ♥





1 Bästis:

skriven

Tack för en mysig dag bästis!

Och jag hade tur som överlevde blåbären ;-)

2 tessan:

skriven

Tur det... o kul att du hittat ett träd att hålla i när åskan går :)

Kommentera här: