Nya krafter

Go´kväll !

I morse var jag duktig och tog med gymväskan när jag åkte till jobbet och jag höll mig till planen och
svängde in på gymet efter jobbet, härligt att vara igång igen. Det var lite tungt med maskinerna, men
det ska ändras på. Konditionen har jag, eftersom jag är ute o rör mig ofta, men det kan det oxå bli
mer av.
Nu har jag fått svar av min läkare och jag har slut på järnet i min kropp och järnreserverna är oxå
slut, så nu fick jag järntabletter på recept som jag ska ta en varje morgon och kväll i 3 månader,
sen ska jag ta nya blodprover. Så förhoppningsvis så ska jag bli piggare nu oxå och då kanske jag
får mer ork till gymet oxå.

När jag kom hem från gymet så duschade jag och åt en god sallad som Tomas hade gjort, sen blev
det mer motion när jag cyklade till Rusta för att inhandla lite diverse. På väg hem cyklade jag förbi
mamma o pappa för en kopp te och Filippa kom dit och vi satt o surrade länge. Nu är vi hemma igen.
Så nu ska jag umgås med min dotter, som ska börja skolan i morrn, lucky her :)
I morrn är även en stor dag för Wilmer som börjar i nollan.

Go´natt !


 

Kommentera här: