4U


... är en nybildad rockgrupp som spelar på Kontrast i morrn. Jag vill ju gå på deras premiärspelning
och så får det bli då jag fick förfrågan att gå med o lyssna, ska bara fixa med barnvakt till wilmer,
eftersom Tomas jobbar natt, men det ska nog inte vara något problem, Filippa brukar inte vara så
svårövertalad om hon får en barnvaktspeng. 

Men först väntar jobb i morgon 9-14, sen ner på stan en sväng, hade tänkt träna efter jobbet, men
jag tror jag skippar det i morrn, kanske söndag :question:

Strax hopp i säng för mig, Tomas har åkt o jobbat och Wilmer har somnat. Theo sover hos tjejen o
Filippa väntas in efter att hon jobbat klart på GG-discot.

Pinglorna, hänger ni med o lyssnar i morgon då? Sussie o Ida: ni måste ju på after ski :)

1 Ida:

skriven

vi hade efter ski hela bilresan hem;))) men vi sakande visst ett par pinglor i backen....

Kommentera här: