Lördagnatt

Tidigare ikväll:
Jonas kom o hämtade mig vid halv åtta och så åkte vi hem till han o Ulrika.
Där drack vi vin/cider och kollade på melodifestivalen, det var många bra
bidrag ikväll, men bäst var Nicke Borg och Lindas låt blev man glad av, den
kommer att spelas...

Vi gick till Kontrast och lyssnade på 4U och de spelade riktigt bra. De har ju
inte spelat så länge ihop.
Vid 23:40 gick vi och jag gick själv hem hela vägen, men jag höll mig längs
stora vägen och gick inga genvägar i mörkret. Kl 00:10 var jag hemma, så
jag gick på en halvtimme, gick Bergsbacken ner o Roslagsgatan hemåt.

Nuläge: nu sitter jag här och äter ostbågar o dricker ett glas cola. Ser fram
emot att gå o sova strax, ska ju upp i någorlunda tid och kolla på Theos
innebandy match på spc som börjar kl 11.








Vägen hem, inga bilar o inga folk, bara jag...

Go´natt alla ni därute i natten :tired:
1 Janina:

skriven

Du ska inte gå hem ensam!!

Kommentera här: