Mot gymet

Ja, ni läste rätt.

Morgonen börjades med tvättstugan som vi hade från kl 07.00.
Men det var ju då Tomas som sprang ner till den :tired:
Lite frukostvälling och sen mot gymet, första gången på Friskis.
Idag blir det lite att känna mig för och kolla in maskinerna, lite
mjukstart så här på lördagen.
Jag vet inte hur jag ska lägga upp min träning ännu, men jag
måste boka instruktör och sen ska jag ge mig på lite pass oxå,
jag kommer nog förhoppningsvis in i någon rytm.
Sen är det lite beroende på hur Tomas jobbar, eftersom han
jobbar skift, men det blir ingen träning tillsammans, för han har
bara dagkort och det passar ju honom eftersom han jobbar som
han gör.

Det här blir nog bra, väskan är packad!

1 Bästis:

skriven

Usch, nu har jag ju dåligt samvete:-(

Men kul att du äntligen har kommit igång:-)

Kommentera här: