Mp3

Det var ett tag sen jag lyssnade på min mp3, så nu var det dags att plocka fram den ur lådan.
Jag har laddat in ny fräsch musik, så nu blir det till att packa ner den i träningsväskan.
Jag var o tränade efter jobbet och jag körde på en timme ungefär i gymmet, idag tränade jag
själv, så jag saknade verkligen min mp3 då. Nästa träningspass blir på torsdag, då jag ska gå
på aerobics och sen ska jag nog ta en tur i gymet på lördag efter jobbet, bra plan!

Nu blir det duschen, vi har varit utan vatten idag, då det var en vattenläcka som orsakade att
vi och flera områden inte hade något vatten, jag märkte det redan i morse, då det var så dåligt
tryck i duschen och i kranarna, tur att jag hann duscha klart så det inte bröts mitt i...
Men nu är vattnet tillbaka!



See you :)

Kommentera här: