På G

God dag lördag !
Jag har varit och tränat på förmiddagen, skönt att ha det gjort, ska snart duscha.
Nu är jag äntligen på G med träningen.

På G var vi även igår och åt med jobbet, det var så gott, jag valde en 300g grillad
striploinbiff med sparris inlindad i bacon o pommes och till efterätt en suveränt god
panacotta med färska bär, där hallonen smakade som nyplockade svenska, mmmmm..
Sen blev det såklart några x-ider varvat med vatten, glöm inte VarannanVatten!
Tog även ett glas rött till köttbiten.






















Det var kvällen i bilder från G. När de stängde kl 01, blev det en minst
sagt kall prommis hem, det var 22- grader och så här frostat blev mitt
hår när jag nästan var hemma :)


... och så här pigg var jag när jag skulle åka till gymmet i förmiddags:


Ha nu en trevlig kväll ni alla vänner ! Själv ska vi iväg på middag sen,
ser fram emot en trevlig kväll och glöm inte kolla in "mello"

På återseende!

Kommentera här: