Söndag igen

Ja, då är det söndag igen... vad tiden rusar iväg. Det har varit kalla dagar, men solen har varit
framme så det är så härligt att vara ute, man vill inte gå in. Nu är det -6,4 på vår termometer.

Igår var vi som sagt på middag, skönt att gå bort på middag och bara vara. Vi åt god het kyckling
och sen blev det melodifestivalen med lite rödvin till. Vi gick hem vi 22-tiden och då var det oxå
kallt -23 grader.

Idag kom Sara m kusin Pelle på en kopp kaffe vid 10 och sen gick vi ut på en långis med mamma,
pappa o syrran, vi gick runt halva stan, så nu känner jag mig vältränad för dagen.
Men underbart prommis väder och känslan är så skön när man kommer in igen, då blev det kok-
korv med bröd, mums...
Kollar just nu på slalom o där får vi medalj idag igen, Byggmark leder... nu håller vi tummarna!
Maria P-H tog bronsmedalj igår.

Sen väntar soffan och jag ska kolla på Love and other drugs.

I morgon är jag ledig, då jag o Filippa ska in på hennes återbesök till Eastmaninstitutet, så det
blir en dag i Stockholm, vi måste åka i tid. Ska bli mysigt.
 










Kommentera här: