Väntan

Idag efter jobbet åkte jag o Lena till Friskis där vi valde att gymma idag. Det blev inte så mycket gymmande för mig,
för jag väntar på att få en inbokad tid med instruktör, hon ska höra av sig, så det kanske blir i helgen...
Jag körde lite maskiner, benövningar och några andra maskiner som Tomas visade mig i lördags.
Jag värmde upp med roddmaskinen 5 minuter och avslutade med crosstrainern 5 minuter.
Men det ska bli kul att gå igenom de maskiner jag behöver, det ser jag fram emot.

Nu väntar en härlig dusch och sen blir det soffan resten av kvällen som är kvar.
Det är en härlig känsla att ha börjat gymma igen och jag känner mig redo för beach 2011 ;) lite fix bara...



1 Bästis:

skriven

Känner mig just nu som hon på bilden, dax att sätta fart inför beach 2011!!

Kommentera här: