Frissan

Idag var jag till frissan på lunchen. Skönt att klippa sig, tror det var i september/oktober sist,
så det var helt klart dags. Jag skulle ju gått innan jul, men då blev hon sjuk och sen fick jag i
mellandagarna en tid, men då blev jag sjuk, så nu äntligen idag blev det av...
Även om det inte syns så mycket för andra, så syns o känns det för mig. Bort med det risiga...
o så är ju alltid luggen ett problem, nu behöll jag lite längd på den, ville inte riktigt klippa lugg nu.
Skönt att allt risigt är borta o så kom lockarna fram lite till.



Jag blev bortskämd av Filippa när jag kom hem, hon överraskade mig med middag!
Jag jobbade till kl 18, sen hämtade jag lilleman hos mamma o pappa o stressa hem
o försöker tänka ut nån bra mat, men när jag kommer innanför dörren så har hon
tänt ljus och maten står på bordet ♥
Hon hade lagat köttbullar med kokt potatis och gjort en egen brunsås!
Lyllos mig!

Vilka fina barn jag har, jag är så stolt över er, jag älskar er alla tre ♥

1 Bästis:

skriven

Håret blev jättefint!

Kommentera här: