Kräksjuk

Försöker blogga i sängen, här har jag spenderat hela dagen. Jag vaknade i morse 5:30 och kände
att nåt inte stod rätt till och mycket riktigt, in på toa o så kom kräkset, jag spydde 3 gånger på en
timme och så fortsatte det hela förmiddagen. Tomas jobbade och Wilmer hade jag hemma, då de
inte får vara på dagis när magsjukan härjar hemma. Ellie höll mig sällskap hela dagen i sängen, jag
klarade inte ens att gå ut med henne, så det blev några timmar från att Filippa rastade henne
innan skolan tills hon kom hem från skolan. Men det gick bra. Wilmer har klarat sig hela dagen när
jag har legat i sängen, han är så snäll, kollar tv, spelar spel på datorn och leker med lego, har knappt
sagt ett knyst.
Nu är han i full gång i köket och tränar med Filippa, Manboy spelas flitigt. Själv har jag ju kört "hulk-
övningar", är helt slut i kroppen.
Filippa har fotat så här kommer bildbevis:



Filippa o wilmer in action

... O jag som hade inplanerat min ledig dag i morrn för att åka med Filippa på återbesök till Eastman tandvård.
Jag ringde återbud och fick en ny tid den 21 februari. Vi som hade planerat att shoppa efter tandlbesöket,
men, men det är som det är!

Hoppas ni slipper kräksjukan, bläääää...
1 Bästis:

skriven

Hoppas du känner dig bättre nu!

Härhemma spelas Manboy ca 20 gånger per dag, Wigors favvolåt :-)

Kommentera här: