Motionär

I väntan på att ha råd med mitt gymkort, så gör jag små dagliga saker i motionsväg.
Jag går prommis på lunchen i möjligaste mån, bättre ett litet tag än inte alls !
Sen ska jag försöka ta kvällsprommisar, det har tyvärr inte blivit ikväll, då jag jobbar
till 18, hem o laga mat o fixa, för Tomas jobbar em.

Jag tror det får bli ett gymkort på Friskis, min jobbarkompis Lena skaffade där nyligen,
o då kan man ju haka på när hon ska på pass och hälsa på gymet lite då o då, jag är
ingen gym människa, men lite går an, gå på bandet är skönt det me`.

Länge leve vardagsmotionen ! längtar tills våren då det blir pw med gympadojjor :)


Jag på dagens lunchprommis. Lena fotade.
1 Bästis:

skriven

Bra jobbat, längtar också tills man kan gå långa härliga vårpromenader!

2 Janina:

skriven

Jag ska också återgå till friskis!

Kommentera här: