Överraskning

Undra om Tomas trodde jag fyllde år idag :question:

För när jag kom hem så stod en ny kamera på bordet, den jag skrev att jag ville ha !
Vilken snäll man jag har ♥
Jag har kollat igenom den lite här ikväll o provfotat, men jag måste säga att den var
lite större o tyngre än jag trodde, så det blir nog att jag byter till Ixus 130IS som jag
kollade på från början, men det blir billigare för honom :)

Just det jag känner är att vi har våran stora systemkamera och den här blev som ett
mellanting, men det är en liten kamera jag vill ha som inte tar sån stor plats i väskan.
Den här jag fick väger 215g och Ixusen väger 133g, så det är lite skillnad.

Vi får se hur jag gör, jag har iallafall en snäll man, TACK igen, du är BÄST ♥


Fotograf: Wilmer
Fotat med Canon Ixus95IS
1 Bästis:

skriven

Ingen dålig överraskning, snäll man du har!

Annars så är pengar till kvarskatt en uppskattad present ;-)

Kommentera här: