Make med Anna

Go´kväll !

Idag har jag träffat Bästis. Vi hade kommit överens tidigare att hon skulle komma och vi skulle bara
vara hemma hos mig och hon skulle öva make på mig innan hennes slutprov nästa vecka. Vi skulle
inte ner på stan, men.... var hamnade vi? jo, på stan... Där gick vi runt i många affärer och hittade
lite smått o gott... sen åkte vi hem till mig och där körde vi lite make, Ida kom oxå förbi en sväng o
det var så kul att bara träffas över en kopp te.


På väg. Härligt men kallt väder, så mössan åkte på.


Raggartärningar på när vi är ute på vägen, shoppat färdigt.


Räkbakelse intogs som lunch


Bästis hugger in





-80 tal                                                  Lösögonfransar på...


Tack bästis för många skratt :)

Lite nytt:



... och nu sitter jag i soffan o kollar på Körslaget, alltid kul att se !

See you ♥






1 Bästis:

skriven

Det måste vi snart göra om, tack för en superdag/kramar

Kommentera här: