Mello

Så där, nu sitter jag o lyssnar på Mello skivan som jag brände ut igår... jag laddar inför lördagens final!

Svårt att säga vem som ska vinna, finns några favoriter... så räkna med att jag sitter bänkad i soffan på
lördag kväll, jag gillar sån´t här!

Just nu lyssnar jag på Nicke Borgs "leaving home", den gillar jag, men många låtar är bra ! och det står
jag för, det bjuder jag på, jag skäms inte.

Vi får se vem som tar hem segern, låt den bästa vinna.



1 Bästis:

skriven

Jag älskar melodifestivalen och har alltid gjort!

I år är det som sagt var väldigt många bra låtar, svårt att bestämma sig för en favorit, finns ju flera!

2 Ida:

skriven

The Moniker!!!! Men tror att vi ska skicka Erik Saade om vi ska ha en chans att vinna.... Ser fram emot imorgon kväll!! Kram

Kommentera här: