Egen tid

... det är vad jag har nu. De stora har sovit borta och Tomas o Wilmer hjälper Jonas med hans båt.
Jag har duschat och äter frulle, hade tänkt byta gardiner i Wilmers rum, men de var för korta i längd,
så det blir att köpa ett par nya till hans rum, han har ju haft samma sen vi flyttade in här, nu dags att
byta modell. Vill även köpa en sängram till hans säng och göra rummet till ett "stor-kille-rum". Det
enda han "leker" med är lego, så varför ha massor av andra leksaker som tar upp plats i rummet?
Vi kastar ju inte, utan förflyttar det ner i en kartong i källaren, så han kan hämta om det är något han
saknar.
Jag pratade med mamma och jag ska dit strax, så ska vi till Rusta och hon skulle även in till Kapp-Ahl
en sväng, så vi gör sällis, jag o mamma.
Det ska väl bli regn idag vad jag har hört, men än så länge är det uppehåll. Det är bara 12 grader
ute, så en extra tröja under jeansjackan och sen drar jag!

Hoppas ni alla får en bra söndag :)

Kommentera här: