Vilket Väder

Klockan är 21 nu och termometern visar 22,8 grader, helt underbart sommarväder har vi haft idag,
man får verkligen energi och att se alla folk ute som hänger i parken och spelar fotboll och umgås.

Direkt efter jobbet åkte jag och tränade, det var lugnt med folk och jag körde på mina maskiner i
nästan en timme. När jag kom hem var det att sätta sig på balkongen och äta kycklingsallad som
Tomas gjort, så gott och lagom lätt att äta när det är varmt. Sen bokade jag in med syrran så vi
tog en lång powerwalk och jag var ute i nästan två timmar, man vill ju inte gå in!!

Så jag känner mig så nöjd nu, nyduschad och smörjt in mina fötter, vilken skön känsla. I morrn
kommer nog en rejäl träningsverk och smyger sig på...
Imorgon blir det ingen träning, men torsdag tänker jag på´t igen, då kanske det blir jympapass,
skönt att vara igång igen!







Kommentera här: