Det blir inte alltid som man tänkt sig

I morse drog jag o Wilmer till Täby centrum för att låsa upp min iPhone och det gick på typ 1 sekund... dyr
timpenning, 300 spänn tog de för den sekunden :/
Sen var vi in på BR leksaker där Wilmer fick köpa en "peppra". Sen var vi typ klara för Wilmer vill inte gå
i klädaffärer, så vi blev bjudna till Bästis på lunch, det blev en lång lunch, för vi var hemma igen vid sjutiden :)
Vi hade tänkt att åka hem direkt efter centrum, men med ändrade planer så blev det inte som vi hade tänkt oss.

Vilken dag det har varit, härligt väder och vi har bara varit och barnen har lekt hela tiden, de var inne en
stund när vi kom, sen har de varit ute resten av dagen och haft så roligt, de har verkligen kul ihop, härligt.

Nu sitter jag med ett glas vin och ska förflytta mig till soffan. Jag skulle behöva lite hjälp med min iPhone,
så att jag får med mig min telefonbok från min gamla telefon och med lite inställningar, men ingen är hemma
o kan hjälpa mig, så hjälp får vänta, men det är ingen brådska...

Lite Täbybilder






Blandad mix av frukt från trädgården fick vi med oss hem, mums...

TACK för en soft dag tillsammans med er ♥

Kommentera här: