En mysdag o shopping på köpet

Idag var min lediga dag och Tomas o jag åkte till Uppsala för lite stros och shopping, det blev
några påsar med hem, det var först o främst Tomas som skulle ha jeans, så det blev två par
till han och en snygg t-shirt ifrån Marks N Brands, hans favvobutik i Uppsala. Jag checkade in
med iPhonen där och då fick han ett par strumpor på köpet, gratis är gott :)
Vi fikade på Wayne´s coffee.
Ett par gardiner till sovrummet från Indiska blev det oxå och jag köpte en tröja på GinaTricot,
o några småpresenter till Filippas födelsedag. Sen blev det en hel kasse med kläder till Wilmer
från H&M, så när jag kom hem började jag rensa ur hans byrå och än så länge har jag fått ihop
två pappkassar som ska till Bästis, så Wigor får dem.

Innan vi åkte från Uppsala var vi självklart in på Ikea en sväng och där blev det en byrå till
Theos rum och ett laptop bord, medar till hans säng och ett paket servetter :)
Vi åt köttbullar på Ikea och de var billiga idag, min lilla gick på 19 och mellan gick på 29, nästan
gratis...
Efter Ikea var jag in på Skopunkten och där hittade jag två par stölvar till Filippa, köpte man
två par så fick man det ena för halva priset och jag skaffade bonuskort och fick ytterligare
10 %, så för två par stövlar, varav ett par fodrade, så betalade jag 539kr och bäst av allt,
hon blev jättenöjd. Vi har ju samma storlek så det stämde, annars hade jag blivit två par
stövlar rikare :)


Kommentera här: