Ny dag

God morgon Torsdag :)

Sitter än så länge i lugn o ro med en kopp frukostvälling, men snart är det dags att sätta fart.
Jag ska gå med Wilmer till skolan och få med Ellie på en prommis och sen ska jag själv iväg
till jobbet, ja.. en helt vanlig dag, precis som vanligt :P

Igår efter jobbet var jag o syrran ut på en powerwalk och vi gick runt Långgarn, det är fint där.
Och många fina gamla hus, känns som man är på landet fast med vatten längs med.
Var även till naprapaten igår igen och det var skönt. Jag ska höra av mig för ny tid när jag
känner av något nästa gång, så jag behöver inte springa dit ofta. Känns som en lätt träningsvärk
i axlarna idag. Snart måste det bli gymet igen, jag var ju ingen gång förra veckan, men då var
jag ju krasslig, men nu är det på´t igen.

Nej, nu måste jag fixa det sista. Ha en fin dag alla ni !


... regn idag igen...

Kommentera här: