MÅNDAGEN

Det blev ingen vernissage i kväll... Wilmer var inte pigg i morse och stannade hemma från skolan.
Tomas var hemma med han. Men det har inte varit något större fel på han, har varit pigg hela dan.
Men han ville inte gå till deras vernissage om Alfons, det var även många andra som var sjuka i
klassen...
Själv har jag så ont i bak vid högra sidan nedanför svanken, det strålar så ont och jag har haft ont
idag o dum nog burit många färgburkar på köpet... kunde knappt sitta bilen när jag skulle köra hem.
Nu har jag suttit bänkad i soffan två timmar, men nu är det dags att gå till sängs.
Kan vara kominationen löpträningen och stavgången... men jag kan ändå inte ge mig ut nu, för igår
och idag har det snöat från o till och vi har minusgrader, just nu -3,9 grader, brrrrr...





Kommentera här: