MIN DAG

Min dag blev så bra som jag kan ha önskat. Åt frukost med hela familjen och när vi var klara åkte vi in med
bussen till Stockholm. Ungarna gick i några affärer medans Tomas o jag gick till hotellet för att lämna väskan,
vårt rum var klart så vi kunde checka in på en gång. Vi mötte upp ungarna igen och gick till TGI Fridays i
Kungsträdgården där vi åt lunch, det var gott då alla var hungriga. När vi var klara där gick vi i några affärer
till sen följde vi ungarna till T-centralen och de åkte hem.
Tomas o jag strosade vidare och gick sen till hotellet o kopplade av. Bästis hade varit där och lämnat en skumpa
och en ask utvalda chokladpraliner, så gulligt av henne ♥ Tack igen!

Vi gjorde oss i ordning och drack skumpa och åt praliner. Sen fick vi överraskningsbesök av Jonas o Ulrika som
ville säga grattis, de skulle iväg på teater. Efter det kom syrran och sen kom Anna & Uffe. Vi skålade ännu mer!
Sen begav vi oss till fots en liten bit bort till Grill och där åt vi så gott grillat, riktigt mumsigt och vad läckert det
var där inne med alla möjliga bord av olika teman och det spreds en god grilldoft i hela restaurangen.
En riktigt lyckad kväll!

Vi somnade inte allt för sent och gick upp i tid o gjorde oss i ordning och åt hotellfrulle, gott... sen ut på stan o
såg oss runt, vi gick mot Stadshuset o sen vidare i Gamla stan, så motion har vi fått oxå, behövdes efter allt
vi åt igår.

Nu är vi hemma igen och det är bara att förbereda för morgondagens fika :)


TACK alla ♥ 

Kommentera här: