TACK, TACK, TACK....

... Pinglorna för en helt underbart galen helg från början till slut... Hur kan en helg bli så lyckad? Ni är ju bara BÄST!

Som ni vet så blev ju jag "kidnappad" i går morse och bilen gick mot okänt mål. Första stopp blev hos Bästis där vi
njöt av frukt och bubbel i solen. Hon hade gjort så fint och solen visade sig från sin bästa sida.

Sen bar det av med Roslagsbanan in till stan där bussen tog oss till Dalagatan i Vasastan och där var nästa stopp,
Stockholm Tea & Garden där vi njöt av underbar afternoon tea, vilken miljö och gott te, goda scones m tillbehör,
goda trekantssandwichar, god lite cupcake och underbar tårta med romgrädde till mig med fyrverkeri i :)

Efter denna underbara stund så åkte vi vidare till Slussen där vi tog en buss som gick mot Orminge centrum,
där skulle vi byta buss och i väntan på det så gick vi lite i centrumet, men det var sunkigt och inget inspierarande
så vi gick ut igen och väntade på bussen som tog oss till Hasseludden och ni som känner till stället, vet att där
ligger Yasuragi , det japanska spahotellet för inre ro och harmoni. Vilken underbar upplevelse! och jag fattade
inte att vi var på väg dit och inte heller att vi skulle stanna kvar o bo där!!! men de hade fixat med ALLT... Jag
har inte hunnit smälta det ännu... Vi har varit på sushi skola där vi fick äta sushin vi gjorde, druckit äkta moet,
badat utomhus, simmat, tvagat oss, ätit fyrrätters middag, roat oss med paktetleken, ätit supernyttig o god frulle,
ätit frukt, druckit te, softat o bäst av allt fått en 90 minuters massage som består av kroppspeeling, massage och ansiktsbehandling...
Lovely ♥

Vilken överraskningshelg, jag är så glad att ha er som vänner ♥





Tack tjejer igen... jag kommer med bildbomb när jag gått igenom mina fina foton! TACK♥

Kommentera här: