VALBORGSMÄSSOAFTON

Så nu är april slut... var tog den vägen? och jag har lyckats varje dag med min Photo a day,
jag har lyckats varje dag, även fast jag har varit bortrest, men jag kan ju blogga från telefonen,
så därför har det funkat. Mission done, check!

Idag vaknade jag utvilad efter min vistelse och massage från Yasuragi, härligt. Jobbdagen har
varit fullt drag hela tiden, då många är lediga o vill tillbringa sin dag på ett byggvaruhus, happening,
men renoveras görs det hela tiden i stugorna, för jag kan säga att det bara har varit stugägare hos
oss idag, men de är så välkomna ;) o de handlar så bra!
Vi hade öppet till 18!!! och det var väldigt lugnt på slutet, men vi har ju öppet i morrn igen!!! Så
välkomna alla som vill tillbringa sin lediga tid hos oss! 9-14 o jag jobbar, jippie!!! (NOT!)

Ikväll har vi varit vid två valborgsmässoeldar, först åkte vi till Färsna gård och sen blev det som
traditionsenligt vid Knutby, efter gick vi upp till mamma o pappa där det bjöds på korv. Nu hemma
igen och sängen väntar, är bra trött nu.


Stora Färsna brasan                                                       Lilla Färsna brasan

Manskören                                                                   Knutby brasan

Sköna Maj välkommen ♫♪♫♫♪♪♪♫♫

Kommentera här: