Avslappning



Idag har jag kollat båda avsnitten (som var 1,5 timme vardera) av Hinsehäxan, den var i två delar och den
var helt klart sevärd. Sista delen kollade jag i sängen, så skönt med bärbar dator... o vad jag tycker om
dessa play kanaler på datorn, perfekt när man har missat något program.

Min dag i övrigt har varit en ledig onsdag, så skönt med dessa lediga dagar, verkligen vardagslyx. Jag började
dagen med att gå med Wilmer till skolan och sen blev det en timmes prommis med stavarna och Ida. Sen for
jag iväg på stan och uträttade några ärenden, perfekt att ha min lediga dag till det. Lite lunch hanns med hos
mamma oxå som började jobba först kl 14 idag. Sen hem o softade lite... härligt!

Nu kväll igen... väntar på Biggest Loser Sverige som börjar ikväll kl 21. Ha en skön kväll, see you!

Kommentera här: