Så kom den

... snön....

Den kommer nog ligga en stund och vad det blåser ute, inget skönt alls. Min tanke i morrn är att gå
med stavarna, så jag hoppas att det inte blåser.

Jag har ju ätit nyttigt sedan nyår och har inte druckit läsk eller ätit godis. Jag åt lite ostbågar förra
helgen, en dag har jag bestämt mig för att äta gott och så blir det nyttigt i veckorna. Idag blev det
en barnpizza till middag och jag kände hur ovant det var att äta skräpmat. Sen fyller jag även i vad
jag äter på dagarna, inget fusk, inte så att jag väger det jag äter, men uppskattar. Då tar man inte
den där frestande kakan och sen fyller man i allt man tränar. Det funkar för mig.
Fredagsmyset ikväll bestod av en kopp te och en näve cashewnötter.



                                                                                                              tur att man inte gillar likör...


Kommentera här: