Söndag

En lugn söndag. Hade sovmorgon till 10, sen frulle och sen ut på ett hårt stavgångspass. Jag gick 3,7km men
tog i för kung o fosterland så jag är bra mör nu.
Sitter själv här för Tomas jobbar, Theo hos Lisa, Filippa hos Rebecka och Wilmer i pulkabacken med kusin.
Han kom in nyss med sin spruckna åklapp och gick ut igen, kul att han har o göra ute.
Jag åt nyss lunch och nu tänkte jag plocka ner det sista stjärnorna, har stjärn-ljusgardinger som ska ner,
men det är bara kvar i Wilmers rum och vårat sovrum.

Det är så ljust och fint ute, många som är ute o går och det är lagom kallt, -1,9 

En skön slapp söndag, kanske ska jag köpa lite godis idag, jag har ju inte ätit det sen nyår, så kanske myser
jag till det och köper... söndagen är även skön för att jag vet att jag är ledig i morgon och kanske jag åker
till gymet för omväxling skull eller så blir det stavar, har inte bestämt mig än. På torsdag ska jag och Veronika
börja på Friskis Boxpass, det ska bli jättekul! skönt att man är taggad till det.


tulpanens dag idag

Kommentera här: