TGIF

... även fast jag har jobbat till kl sex... ut på en stavgång 2,5km på isiga vägar, men det gick bra.
Sen hem duscha, laga mat och äta maten vid tv:n och kollade på the Voice. Är bra mör efter gårdagens
boxpass och stavgången på det blev jag ännu mörare, undrar om jag kommer ur sängen i morrn bitti,
men det måste jag för jag jobbar i morgon.
Önskar er alla en god natts sömn, see you!

1 Camilla:

skriven

va du ar duktig som tranar sa mycket !! Men visst mar man sa mycket battre.Jag tranar pa gym och det ar sa harligt .

2 tessan:

skriven

Jag har kommit in det nu, jag är inte mycket för gymmaskiner, men dessa bungypumpstavar är kanon och vilka armmuskler jag får, de tränar ju allt :) nåt händer med kroppen när man närmar sig 40... nu har syrran köpt stavarna oxå, så here we come, jag går i snitt varannan-var tredje dag.. och boxpasset var grymt kul, nu vill jag köpa egna handskar :)kram

Kommentera här: